scroll

Groepslessen bij Sens Fitness

Maandag Core Cardio Workout 19:00 tot 20:00 Handbalveld Meervogels
Dinsdag Zumba 19:00 tot 20:00 Handbalveld Meervogels
Woensdag Circuit training 9:15 tot 10:00 Handbalveld Meervogels
Vrijdag Circuit training 9:15 tot 10:00 Handbalveld Meervogels
Zaterdag Body Power 9:00 tot 10:00 Handbalveld Meervogels

Circuittraining

Circuittraining is voor mensen die van afwisseling houden, niet tegen wat extra inspanning opzien en het ook gezellig vinden om in groepsverband te trainen. In het circuit train jij met de fitnesstoestellen, losse gewichten, steps, swissballs, dynabands en nog veel meer materialen.

Het grote voordeel is dat je continu onder leiding van een begeleider traint, die corrigeert en uitleg geeft waar dat nodig is. Hierdoor zijn deze circuittrainingen uitermate geschikt voor leden die nog geen of weinig ervaring met fitness hebben. Circuittrainingen zijn dus geschikt voor beginners én gevorderden. De intensiteit word aangepast aan het niveau van de groep.

Body Power

Body Power is ontwikkeld om je kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zoveel mogelijk calorieën te verbranden om een maximaal effect te behalen.

Body Power is voor iedereen die doelgericht aan de slag wil gaan met training. Effectief werken aan je conditie, je gezondheid en een goed gevoel is met Body Power binnen handbereik. Vrouwen en mannen, beginners en gevorderden, jong en oud: iedereen kan meedoen.

Zumba

Swingende latin music pompt uit de speakers en iedereen gaat helemaal los. Deze les combineert eenvoudige danspassen met intensieve fitnessbewegingen. Tijdens de les vergeet je helemaal dat je met een intensieve workout bezig bent, en verbrand je calorieën met een lach. Iedereen kan in de les op eigen niveau meedoen. Zumba is de ideale combinatie van sporten en dansen en is dan ook met geen ander fitnessprogramma te vergelijken. De les is toegankelijk voor iedereen die van dansen houdt.

Core Cardio Workout

Cardio Core workout is een mix van conditietraining en oefeningen gericht op het versterken van de core stability. Je core is simpelweg gezegd het hele lichaam minus de armen en benen en bestaat uit buikspieren, rugspieren en bilspieren. Elke beweging die je maakt vindt hier zijn oorsprong en mits deze goed getraind is, houdt deze je lichaam stabiel en gebalanceerd. Een sterke core leidt tot beter resultaat, minder (rug)klachten en blessures.

Terug naar Home